Informasjon om Parkering på Drøbak Golfklubb

Av: Jens Gilboe  |  Publisert: 22. april 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

På grunn av økte investeringsbehov nå og i fremtiden har klubben bestemt seg for å innføre betalt parkering på den asfalterte parkeringsplassen ved Proshop fra 1. mai også i golfsesongen.

NB! Det vil fortsatt være mulig å parkere gratis når man besøker klubben, ved å benytte parkeringsplassen nede i Smieveien.

Vi opplever for tiden noen større utfordringer med vedlikeholdet av banen/anlegget som nå er over 30 år, og det er nødvendig å ta grep for å sikre at både medlemmer og gjester fortsetter å ha tilgang til et godt vedlikeholdt og trygt miljø. Vi håper at dette tiltaket vil bidra til å løse noen av de nåværende utfordringene og forbedre forholdene på sikt.

Det innføres mulighet til å kjøpe Periodeparkering som kan kjøpes i Voids appen eller på automaten ved Proshop. Da trenger man kun å registrere seg i app eller på automat en gang for hele perioden man velger.
Prisstruktur på parkeringsplass ved Proshop:
  • Kr. 10,- pr time, maks kr. 30,- pr dag innføres i golfsesong (april-november)
  • Periodebetaling:
    • I golfsesong (april-november)
      Kr. 800,- pr sesong
      Kr. 200,- pr mnd.
Vi setter pris på forståelsen fra våre medlemmer og gjester, og vi er takknemlige for støtten vi har mottatt så langt. Det er vårt mål å sikre at alle som besøker anlegget vårt har en positiv opplevelse, og vi jobber aktivt for å oppnå dette. Vi er engasjert i å arbeide for å skape bedre forhold for alle som benytter seg av våre fasiliteter, og vi ser frem til en enda bedre fremtid med forbedringer som vil komme til nytte for alle involverte parter. Takk for deres tålmodighet og støtte.

Drøbak Golfklubb