Viktig info om parkering

Av: Jens Gilboe  |  Publisert: 3. mai 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det er bestemt å trekke beslutningen om parkeringsavgift på parkeringen ved Proshop og Drivingrange.

Styret vedtok tidligere å innføre en parkeringsavgift i golfsesongen. Formålet med denne avgiften var å generere ekstra inntekter for å finansiere nødvendige investeringer til sikkerhet tiltak og utvikling av banen vår.

Styret har imidlertid lyttet til tilbakemeldinger og bekymringer angående denne avgjørelsen. Etter grundig vurdering har vi bestemt oss for å trekke tilbake beslutningen om å innføre parkeringsavgiften. Vi forstår og respekterer den uroen denne avgiften har skapt blant medlemmene, og vi ønsker å forsikre dere om at deres stemme er viktig for oss og vi vil alltid strekke oss etter å ta avgjørelser som reflekterer deres beste interesser.

Det er viktig for oss å presisere at klubben vår driftes godt og vi har ikke økonomiske utfordringer knyttet til daglig drift. Som nevnt i Styrets beretning fra Årsmøtet står vi overfor utfordringer knyttet til sikringstiltak på banen, vanningsanlegg, nødvendige oppgraderinger og investeringer av banen som nå er over 30 år.

Med vennlig hilsen,
Styret i Drøbak Golfklubb