Tilbud på forsikringer fra Tryg for deg som er golfer

Av: Jens Gilboe  |  Publisert: 10. november 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Gode forsikringer – inntil 23 % rabatt. Norges Golfforbund og Tryg har sammen utviklet en helt unik forsikringsavtale for deg som er medlem av en golfklubb tilsluttet NGF.

Du får en svært god, spesialtilpasset reise- og innboforsikring. I tillegg får du inntil 23 % rabatt om du samler forsikringene dine hos oss

Sammen støtter vi golfklubben i din - 2 % til klubben i ditt hjerte
Tryg gir hvert år 2 % av det du betaler i forsikring tilbake til golfklubben i ditt hjerte.
Støtten bidrar til å styrke klubbens økonomi, som igjen gir klubben mulighet til å levere et bedre golftilbud til deg som golfer. Du kan også velge å støtte Norges Golfforbunds satsing på flere barn og unge i golfen.

Det er enkelt å bli forsikret i Tryg
Du kan kjøpe forsikringer selv på tryg.no der Norges Golfforbund har en egen side med alle fordelene, eller ring kundeservice på telefon 53 21 13 48, så hjelper vi deg.